BBM3410Satu2020: MODEL PENCERITAAN NORMALIZA ABD RAHIM (2018) 1

BBM3410Satu2020: MODEL PENCERITAAN NORMALIZA ABD RAHIM (2018) 1

Facebook

Twitter


LIRIK LAGU: KELUARGA

Saya berasa puas hati 
Menolong ibu bapa setiap hari
Bermula di pagi hari 
Sehingga malam nanti

Ibu bapa yang disayangi 
Saya tetap berhati-hati
Menjaga budi pekerti 
Keluarga saya yang dicintai 

Saya sayang ibu dan bapa
Abang, kakak, adik dan saudara
Mereka semua ada bersama
Semasa saya  memerlukan mereka

PENDAPAT TENTANG LOGO :
Logo yang dilukis menggambarkan wajah seorang kanak-kanak istimewa iaitu Alim yang gembira kerana dia mempunyai ahli keluarga yang sentiasa berada di samping Alim. Oleh itu, Alim begitu menyayangi ahli keluarganya. Sudah tentu Alim akan tersenyum kerana ibu bapa dan adik-beradiknya tidak jemu melayan kerenahnya. Bukan itu sahaja, logo yang memaparkan wajah seseorang kanak-kanak tersenyum itu menunjukkan bahawa Alim gembira kerana dapat menolong ibu bapanya setiap hari.

Rujukan:
Normaliza Abd Rahim. (2019). Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi: Teori dan Aplikasi. Terengganu: Penerbit UMT.


Comments

Popular posts from this blog

BBM3410Satu2020: VIDEO TRAGEDI

BBM3410Satu2020: TUGASAN MINGGU 7 PPT MULTIMEDIA

Minggu 6 (Puisi & Quotes)